اقتصاداخبار ویژه

احداث ۲هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، تامین مسکن برای اقشار کم درآمد از اولویت های اصلی بنیاد مسکن به شمار می آید، اظهار کرد: ساخت ۶۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده که خوشبختانه تاکنون احداث ۲ هزار واحد آغاز شده و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی می باشد.
رضا خواجه ای ادامه داد: همزمان با سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان ، پروژه ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره با ۶ بلوک و در مساحتی بالغ بر ۶۴۰۲ متر مربع و همچنین فاز اول پروزه گلشهر زنجان (۶۴ واحد مسکونی از ۳۶۸ واحد ) افتتاح خواهد شد و به متقاضیان تحویل داده می شود.
وی با اشاره به اینکه، هزار و ۱۰۶ واحد برای متقاضیان نهضت ملی در شهرستان ابهر در حال ساخت است، تصریح کرد: از این تعداد ۵۰۶ واحد با پیشرفت متوسط ۶۰ درصد در شهرهای هیدج و صایین قلعه در حال تکمیل و تعداد ۶۰۰ واحد در شهر ابهر در حال انعقاد قرارداد و انتخاب پیمانکار است.
خواجه ای به پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان به مساحت ۵۲۵۴۲ متر مربع اشاره کرد و گفت: این پروژه در حال حاظر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، که هم اکنون ۶۴ واحد از این پروژه در مراحل پایانی بوده و به زودی افتتاح خواهد شد.
وی بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و و افزود: باید همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت ها در اجرای پروژه های مسکن پای کار باشند تا پروژه ها به موقع به مردم واگذار شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: در اجرای پروژه ها از سوی بنیاد مسکن، علاوه بر تسریع اجرای پروژه ها، ، تمامی نکات فنی و مهندسی برای ارائه خدمات بهتر به مردم ، رعایت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا