اقتصاد

کشف فعالیت ماینرهای غیر مجاز در زنجان

کشف فعالیت ماینرهای غیر مجاز در زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛  فرمانده انتظامی استان از شناسایی و کشف ۱۹۸ دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال در یک واحد تولیدی متروکه خبر داد.

سردار “رحیم جهانبخش” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر مصرف بالای برق و احتمال نصب دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک واحد تولیدی غیر فعال در زنجان ، پیگیری های مجدانه پلیس در این راستا آغاز شد.

وی به همراهی عوامل اداره برق و هماهنگی های لازم قانونی ماموران انتظامی شهرستان زنجان و پلیس امنیت اقتصادی استان اشاره و افزود: پلیس درگام های نخستین مشخص کرد یک واحد تولیدی متروکه واقع در شهر زنجان با انشعاب غیر مجاز برق اقدام به تهیه و نصب دستگاه های ارز دیجیتال کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: ماموران با هماهنگی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این واحد تولیدی متروکه  ۱۹۸ دستگاه ماینر غیر مجاز در حال بهره برداری کشف کردند.

سردار جهانبخش ارزش تقریبی دستگاه های کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: یک متهم در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا