اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

رشادت های پلیس بر کسی پوشیده نیست

رشادت های پلیس بر کسی پوشیده نیست  و لی با همه اینها  پلیس با کار ترکیبی و روش های نوین هزینه ی امنیت را کمتر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در همایش سالانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان زنجان ضمن تقدیر از عملکرد پلیس استان در تامین امنیت و آرامش مردم  تصریح کرد: آسیب های اجتماعی با زحمات و خدمات پلیس بسیار کنترل شده است.
دکتر افشارچی همچنین با گرامیداشت شهدای انتظامی به ایثار شهید سرافراز امنیت سرگرد “مهدی هادی” اشاره کرده و گفت: رشادت های پلیس بر کسی پوشیده نیست  و لی با همه اینها  پلیس با کار ترکیبی و روش های نوین هزینه ی امنیت را کمتر می‌کند.
پی اظهار داشت: تشکر از عزیزان انتظامی که در اغتشاشات سال گذشته زحمات زیادی کشیدند؛ آسیب های اجتماعی با زحمات پلیس بسیار کنترل شده است.
افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود  به آسیب های حاصل از فضای مجازی اشاره کرد و گفت : با توجه  به گستردگی  و پیچیدگی فضای مجازی ، ارزش کار پلیس بالا می رود و من در این خصوص از تمامی رسته های انتظامی وپلیس های تخصصی که در زمینه پیشگیری در فضای مجازی فعالیت دارند تشکر میکنم به ویژه ویژه از پلیس فتا و معاونت فرهنگی و اجتماعی.
این مقام مسئول در استان زنجان در ادامه با اشاره به ماموریت های خطیر پلیس راهور، افزود: اگر بتوانیم مرکزیت هسته شهری را به چند نقطه منتقل کنیم ، زحمت عزیزان پلیس راهور کمتر خواهد شد.
افشارچی  همچنین از کادر  یگان  ویژه که در سال گذشته در ابتدای خاکریز دفاع  از امنیت بودند نیز تقدیر ویژه داشته و اظهار کرد: این افراد حین اقتدار از وجوح رحمانی برخوردار بودند.
استاندار زنجان در پایان سخنان خود  گفت: از ته دل تشکر میکنم از تمام شما و امیدوارم با ثبات قدم و انرژی بیشتر در صحنه حضور داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا