دین و مذهباخبار ویژه

اوقاف، پیشگام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، به مناسبت ۲۲ اسفند و روز گرامیداشت شهید از تلاش های ارزنده اوقاف و امور خیریه استان زنجان و ادارات اجرایی شهرستان ها و امامزادگان و بقاع شاخص سطح استان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اهدای لوح تقدیر با امضای استاندار زنجان و تندیس یادبود به حجت الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف استان، قدردانی بعمل آمد.
مدیرکل اوقاف استان زنجان حجت‌الاسلام کرمی گفت: اوقاف و امور خیریه پیشگام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان زنجان است و بسیاری از برنامه های بزرگ برگزار شده در سطح استان در این خصوص با حمایت و پشتیبانی اوقاف و امامزادگان و بقاع شاخص برگزار می شود.
وی اظهار داشت: هر سال دهها برنامه توسط اداره کل اوقاف و ادارات اجرایی شهرستان ها و امامزادگان و بقاع شاخص استان در موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود که به علت کثرت اجرای برنامه ها و درگیر شدن با متن برنامه ،بسیاری از آنها گزارش نمی شود.
گفتنی است، کمک به برگزاری اردوی راهیان نور ، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری همایش ها و یادواره شهدای شاخص کشوری و شهدای شاخص استانی ، فعالیت پایگاه های بسیج امامزادگان و بقاع شاخص ، برگزاری نمایشگاه و انجام برنامه های مناسبتی با همین موضوع ، برگزاری اردوها و کلاس ها آموزشی در بقاع شاخص را بخشی از این فعالیت ها عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا