سیاسی و اجتماعی

چهار مصدوم در سانحه سقوط خودرو در منطقه چفتان طارم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: سقوط خودروی سواری به دره در منطقه چفتان مرگ ۲ نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر از هموطنان را رقم زد.

سید باقر حسنی افزود: شامگاه شنبه راس ساعت ۱۰:۲۲ تماسی مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی سواری به دره ای در منطقه چفتان طارم به مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات داده شد.

وی اظهار داشت: بلافاصله  یک تیم عملیات پنج نفره از  پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج به سر سانحه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم تصریح کرد: با توجه به سرعت بالای این خودروی سواری که موجب سقوط آن به دره در منطقه چفتان شده بود و ۲ نفر از سرنشینان در دم جان باخته بودند، انتقال اجساد و مصدومان به بالای جاده به سختی امکانپذیر بود.

حسنی تاکید کرد: امدادگران از ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه شب تا ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز نسبت به رها سازی مصدومان از خودرو و انتقال اجساد فوتی ها اقدام کردند.

وی یادآوری کرد: فوتی های این سانحه رانندگی تحویل شهرداری  آببر و نیروی انتظامی طارم داده شد و چهار مصدوم دیگر نیز به بیمارستان شهدای طارم منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا