سیاسی و اجتماعی

پلیس با هر گونه اخلال در نظم و امنیت برخورد قاطعی دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا گفت : در بحث مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و نهاده های دامی پلیس ورود کرده وبا اقدامات هوشمندانه با این پدیده شوم مبارزه خواهد کرد.
سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان نیروی خدمتگزار مردم و مجری قانون است .
وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح کشور خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظایف قانونی و مطالبه مردمی طرح ها را برای رفاه مردم اجرا و وظیفه خود می داند در همه امور که قانون مشخص کرده به صراحت و قاطعانه با مجرمان و قانون شکنان برخورد کرده و طرح ها مستمرا ادامه دارد .
معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه رفاه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است گفت: نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد گروهی اخلال گر باعث بی نظمی در جامعه شوند.
سردار حاجیان تصریح کرد: پلیس با هر گونه اخلال در نظم و امنیت و اقدامات اوباشگرانه که وجود داشته باشد ورود کرده و برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
سخنگوی ناجا در خصوص انتشار کلیپ قمه کشی در فضای مجازی و حمل سلاح سرد گفت: بر اساس قانون هر فعل یا ترک فعلی در جامعه صورت گرفته و جرم شناخته شده باشد پلیس وظیفه خود می داند با خاطیان برخورد و آنان را به مرجع قضایی معرفی نماید.
وی افزود: افرادی که ناهنجاری اجتماعی را در فضای مجازی انتشار دهند و موجب تشویش اذهان عمومی شده و حس ناامنی القاء کنند پلیس ورود کرده و افراد مجرم را دستگیر و تحویل قانون خواهد داد.
معاون اجتماعی ناجا سامانه ارتباطی پلیس را ۱۱۰ بیان و اظهار داشت: بحث طرح جمع آوری ماینر های غیر مجاز که موجب قطعی برق شده و تاثیر گزار می باشد درقالب طرح ویژه پیگیری و اجرا می کند.
وی با اشاره به جمع آوری ۲۲ هزار ماینر غیر مجاز در کشور خاطر نشان کرد: در بحث مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و نهاده های دامی پلیس ورود کرده وبا اقدامات هوشمندانه با این پدیده شوم مبارزه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا