اخبار ویژهفرهنگ و هنر

دیوارنگاری زنجان با طرح نماز همزمان با اجلاس نماز

همزمان با اجلاس سراسری نماز؛ دیوارنگاره رنگ سبز نماز به خود می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شهردار زنجان با اشاره به همکاری های مشترک شهرداری و ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: شهرداری زنجان در ارتباط با بحث اجلاس سراسری نماز حمایت های متعددی کرده است.
علیرضا فیروزفر با اشاره به اینکه یکی از اقدامات شهرداری در این حوزه مربوط با طرح اجلاس سراسری نماز و اکران آن در تنها دیوارنگاره شهر زنجان است؛ افزود: طرح دیوارنگاره با موضوع اجلاس سراسری نماز خواهد بود.
وی اظهار داشت: علاوه بر این با محوریت شهرداری زنجان اقدامات تبلیغی و فضاسازی محیط شهری با استفاده از طرح های فاخر هنری با موضوع نماز که در قالب دیوار نگاره ، استند ، بیلبورد و عرشه های موجود در سطح شهر و نصب المان‌ها و تندیس هایی با موضوع اقامه نماز نیز انجام شده است.
شهردار زنجان با تاکید بر استمرار برگزاری اجلاس سراسری نماز گفت: اجلاس سراسری نماز به اعتقاد من یک فرصت برای بلند کردن ندای نماز و فراخوانی به سوی نماز است.
وی تاکید کرد: همانگونه که کنگره حج سالیانه برگزار می شود، در عین اینکه یک عبادت پر تحرک و شور آفرین است اما میقات جهانی و سالانه همه مسلمانان است که نسبت به آینده ی جهان اسلام بپردازند.
وی با اشاره به اینکه اجلاس سالیانه ی نماز فرصت در معرض دید و توجه همگانی قرار دادن نماز است، گفت: البته خود نماز یک فریضه سترگ، شورآفرین، نشاط بخش، پالایش دهنده روح و روان و سلامت بخش جسم و جان و انتظام بخش امور فردی و اجتماعی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا