اخبار ویژهاقتصاد

لزوم ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان و واحدهای تولیدی کشاورزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ استاندار زنجان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرستان ایجرود گفت: در راستای انتخاب ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور برای اجرای برنامه توسعه پایدار اقتصادی، تخصیص اعتبارات برای ایجرود به صورت ۱۰۰ درصدی است.

فتح الله حقیقی  افزود: ۴ خطه کردن مسیر ارتباطی زنجان – ایجرود پیشرفت خوبی داشته است و مقدار اندک باقیمانده این پروژه باید در اسرع وقت تکمیل شود.

وی به تهیه طرح منظومه های روستایی در شهرستان ایجرود اشاره کرد و ادامه داد: پیرامون اجرای طرح گردشگری سد گلابر با ورود سرمایه گذار جدید، اقدامات مورد نیاز باید با سرعت دنبال شود.

حقیقی به تخصیص آب مورد نیاز  برای بخشی از اراضی ایجرود از سد گلابر اشاره کرد و افزود: مابقی برنامه ها در این خصوص نیز باید عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای پروژه فرهنگسرای شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تجهیز این فرهنگسرا بر عهده این وزارتخانه است و موضوع باید از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به تدابیر اتخاذ شده برای خرید تضیمنی گندم در استان اشاره کرد و افزود: همه اعضای شورای تامین در شهرستان ها ملزم هستند تا مانع خروج گندم از استان بشوند.

حقیقی به موضوع ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان و واحدهای تولیدی کشاورزی به دلیل وقوع خشکسالی اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص اگر امکان کارسازی تسهیلات ارزان قیمت وجود دارد باید فراهم شود، از طرفی از طریق طرح رونق تولید نیز می توان پرداخت تسهیلات به جامعه هدف را پیگیری کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا