سیاسی و اجتماعی

ارائه خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بصورت 24 ساعته و بدون وقفه  

ارائه خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بصورت 24 ساعته و بدون وقفه  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی سه ماهه سال جاری بیش از 263 هزار فقره تماس مشترکین با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا استان زنجان در زمینه های گوناگون پاسخگویی و پیگیری شده است.

علیرضا جزء قاسمی افزود: از این تعداد تماس 256 هزار تماس ورودی با سامانه گویای 122 برقرار شده است که در زمینه های مختلفی همچون قطعی، اعلام شکستگی، امور مشترکین، خرید انشعاب، خدمات فاضلاب و… بوده است.

وی اظهار داشت: کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان امسال تا کنون بیش از 66 هزار تماس مرتبط با قطعی و بیش از 13 هزار تماس مرتبط با اعلام شکستگی را پیگیری و پاسخ داده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه امسال بیش از 3 هزار تماس با شماره تلفن 1522 سامانه امور مشترکین برقرار شده است گفت: بیش از 2 هزار فقره تماس نیز مربوط به سایر تماس ها و اخذ مشاوره با مرکز مپرا بوده است.

جزء قاسمی بیان داشت: طی سه ماهه سال جاری 443 تماس مرتبط با خرید انشعاب، 178 فقره تماس برای دریافت خدمات فاضلاب، 14 تماس مرتبط با کیفیت آب و 63 فقره تماس نیز مربوط به درخواست های امور مشترکین بوده است.

این مسئول با اشاره به برقراری 895 فقره تماس مشترکین جهت شرکت در نظرسنجی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 179 فقره تماس نیز درخواست های صوتی مشترکین بوده است که توسط کارشناسان پاسخگویی شده است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بصورت 24 ساعته و بدون وقفه ارائه می شود گفت: علاوه بر تماس های برقرار شده با سامانه 122 بیش از 34 هزار تماس مستقیم نیز توسط اپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان پاسخگویی و پیگیری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *