اقتصاداخبار ویژه

رسالت اصلی ما خدمت به اقشار کم درآمد جامعه است

رسالت اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت به اقشار کم درآمد جامعه و محرومیت زدایی است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، هدف امام خمینی (ره) از افتتاح حساب ۱۰۰ ،تهیه مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه بوده است، اظهار کرد:رسالت اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت به اقشار کم درآمد جامعه و محرومیت زدایی است.
رضا خواجه ای افزود: حساب ۱۰۰ امام (ره) شفاف ترین مسیر خدمت رسانی به مسکن محرومین بوده که با پشتوانه حمایتی و کمک مردم برای خدمات رسانی و ساخت مسکن برای محرومین گام بر می‌دارد، که می توان گفت؛ تحقق اهداف این مجموعه، مرهون مشارکت‌های مردمی است.
وی با تاکید بر اینکه، حساب ۱۰۰ امام(ره ) شفاف‌ترین مسیر خدمت‌رسانی به مسکن محرومین است، تصریح کرد: در سال جاری از این محل، ۱۵ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی برای اقشار کم درآمد پرداخت گردید.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به تفاهم نامه منعقد شده بین بنیاد مستضعفان و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان اشاره کرد و گفت: در قالب این تفاهم نامه ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تعمیر،اجاره و ساخت مسکن شهری و روستایی برای اقشار کم درآمد پرداخت شد.
خواستار مشارکت بیشتر خیران در ساخت مسکن برای اقشار ضعیف و کم درآمد استان و همچنین تقویت حساب ۱۰۰ امام( ره) شد و تاکید کرد: هم اکنون نیز مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومین از طریق شماره حساب ۱۰۰نزد بانک ملی واریز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا