اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

مردم‌سالاری از ویژگیهای بارز انقلاب اسلامی است

مردم‌سالاری از ویژگیهای بارز انقلاب اسلامی است و مجلس شورای اسلامی مظهر و ثمره این مردم سالاری است ضمن اینکه انتخابات مختلف نیز منجر به تقویت جنبه مردم سالارانه نظام جمهوری اسلامی گردیده است‌.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری اقتدار آفرین و دشمن شکن است، گفت: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت از مولفه های اساسی برگزاری انتخابات پیش رو است.
رفیعی در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات جلوه مردم سالاری در کشور است ، افزود : مردم‌سالاری از ویژگیهای بارز انقلاب اسلامی است و مجلس شورای اسلامی مظهر و ثمره این مردم سالاری است ضمن اینکه انتخابات مختلف نیز منجر به تقویت جنبه مردم سالارانه نظام جمهوری اسلامی گردیده است‌.
وی ادامه داد: لذا دشمن تلاش می کند ارکان مختلف برآمده از انتخابات از جمله مجلس را ناکارآمد نشان دهد تا از این طریق بر حضور مردم در صحنه تأثیر منفی داشته باشد ، از این رو تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو توطئه دشمنان را خنثی می کند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با توجه به جایگاه رفیع و مهم مجلس، برای برگزاری انتخابات آن به بهترین شکل باید تمام تلاش های لازم را داشته باشیم.
رفیعی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت در انتخابات شهرستانهای مختلف استان زنجان در دوره های گذشته وضعیت خوبی داشته و بالاتر از میانگین کشوری بوده که نشان از تعهد و مسئولیت پذیری مردم استان دارد لیکن وظیفه مدیران است که با خدمت به این مردم و نیز اطلاع رسانی مناسب خدمات، امید را در دلها حفظ و تقویت کنند.
رییس ستاد انتخابات استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی استان در تامین زیرساخت های فنی و پشتیبانی برای اجرای مطلوب انتخابات تاکید کرد و گفت: زمان باقی مانده تا موعد انتخابات ، فرصت مناسبی برای تامین این زیرساخت ها و رفع نارسایی ها و کمبودها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا