سیاسی و اجتماعی

اجرای طرح “نذر آب ۴” با مساعدت خیرین در استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از همه خیران، نیکوکاران، داوطلبان و سایر هموطنان نوعدوست در سرتاسر کشور در خصوص کمک های نقدی و غیرنقدی برای مردم روستای دهک شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی دعوت به همکاری می کنیم.

سید قاسم موسوی افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان امسال طرح “نذر آب ۴″را با مساعدت خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست برای کاهش آلام هموطنان در استان خراسان جنوبی که با خشکسالی و کم آبی دست و پنجه نرم می کنند، اجرا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در این طرح برنامه های کاروان سلامت، حمایتی و معیشتی، توزیع بسته های فرهنگی، توزیع آب معدنی، تامین و نصب دستگاه تصفیه آب آشامیدنی برای روستائیانی که آب دارند اما این مایع حیاتی آنها بهداشتی و سالم نیست، از مهمترین وظایف هلال احمر استان زنجان در روستای دهک شهرستان نهبندان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به اینکه مشکل اصلی امسال در سطح کشور موضوع تنش آبی و کم آبی است و خشکسالی گریبانگیر هموطنان در استان خراسان جنوبی شده است در تلاش هستیم رنج و آلام این هموطنان را کاهش دهیم.

موسوی تاکید کرد: در برنامه کاروان سلامت با همکاری پزشکان متخصص و عمومی داوطلب هلال احمر اقدام به ویزیت رایگان ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان برای این روستا در نهبندان خواهیم کرد.

موسوی با بیان اینکه برنامه حمایتی و معیشتی نیز از دیگر برنامه هایی به شمار می رود که در قابل طرح نذر آب ۴ اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این برنامه نیز با همکاری و کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران و شهروندان نوعدوست استان بسته های معیشتی و غذایی را تهیه و توزیع خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه فرهنگی دیگری با حمایت های خیرین، نیکوکاران، داوطلبان و همه مردم نوعدوست استان زنجان اقدام به توزیع بسته های فرهنگی اعم از لوازم التحریر، کیف و کفش برای دانش آموزان و توزیع اسباب بازی برای کودکان در روستای دهک شهرستان نهبندان خواهیم کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای اجرای این برنامه ها در روستای محروم و نیازمند شهرستان نهبندان، هلال احمر زنجان نیازمند کمک های همه خیرین، نیکوکاران، داوطلبان و مردم نوعدوست از استان و حتی خارج از این استان است تا همچون سال های گذشته این مجموعه را در اجرای طرح نذر آب ۴ حمایت و مساعدت کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: خیران، نیکوکاران، مردم نوعدوست ، داوطلبان و همه علاقمندان می توانند کمک های نقدی خود برای کمک به هموطنان در روستای دهک شهرستان نهبندان را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۳۶۹۸۲ در نزد بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر استان زنجان واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این از طریق  شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۴۲۸۴۷۴۶۶۰ آماده دریافت کمک های همه هموطنان در سرتاسر کشور هستیم.

موسوی اظهارداشت: شماره شبا ۹۳۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۴۹۷۸۶۳۶۹۸۲ IR دیگر راه دریافت کمک های هموطنان نوعدوست است.

وی اضافه کرد: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت های مومنان به شمار می رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا