علم و فناوری

تبادل ابتکارات و خلاقیت های مناطق در جلسات قطبی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ معاون آموزش متوسطه استان زنجان در جلسه قطبی خدابنده با بیان اهمیت و ضرورت برگزاری جلسات قطبی، هدف از آن را ایجاد هم افزایی، هم راستایی و وحدت رویه در انجام برنامه های اجرایی دانست.

بهرامی با تاکید بر اهتمام و توجه روسای مناطق به همه بخش های اجرایی و پشتیبانی حوزه مسئولیت، حمایت از برنامه های کیفیت بخشی حوزه آموزش را از اولویت های ضروری برشمرد.

معاون آموزش متوسطه استان جلسات قطبی را بهترین بستر و زمینه برای تجربه گردانی و تبادل ابتکارات و خلاقیت های مناطق عنوان کرد و افزود: این جلسات بایستی به منظور حل و فصل مسائل و مشکلات در سطح قطب ها  استمرار یابد.

بهرامی در ادامه با تبیین دستورالعمل شورای پروژه مهر نسبت به فعال سازی کارگروه های نهگانه شورای پروژه مهر مدارس، رصد و نظارت و ارزیابی عملکرد فعالیت های شورای پروژه مهرمنطقه ومدارس، تشکیل کلاس های تابستانی، پیگیری مستمر وضعیت ثبت نام دانش آموزان، تکمیل اطلاعات سازمان مدرسه و مداخلات مدیریتی در توزیع و توسعه متوازن بین شاخه ای و رشته ای  تاکید کرد.

گفتنی است،جلسه قطبی مناطق خدابنده، بزینه رود، سجاسرود و افشار با موضوع پروژه مهر و توسعه متوازن بین رشته ای با حضورمعاون آموزش متوسطه استان، روساء، معاونین آموزشی و کارشناسان آموزش و مشاوره تحصیلی در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده برگزار گردید.

در این جلسه اخوان رئیس اداره آموزش های فنی و کاردانش و ابراهیمی رئیس اداره دوره اول و متوسطه نظری مسائل و موضوعات حوزه آموزشی و اجرایی را تبیین نمودند.

لازم به ذکر است روسای مناطق نیز به ارائه گزارش از آخرین وضعیت هدایت تحصیلی و ثبت نام دانش آموزان و پروژه مهر پرداختند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا