اخبار ویژهاقتصاد

استان زنجان یک استان صنعتی است

استان زنجان بر خلاف تصورات بیش از اینکه یک استان کشاورزی باشد، یک استان صنعتی بوده و ۳۷ درصد اقتصاد استان در حوزه صنعت است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،محسن افشارچی استاندار زنجان در آئین افتتاح پروژه ملی «استیل کورد» در مجتمع نخ‌تایر صبای زنجان گفت: سبد صنایع استان متنوع است و امروز محصول استیل‌کورد نیز وارد این سبد می‌شود.
وی اظهار داشت: استان زنجان بر خلاف تصورات بیش از اینکه یک استان کشاورزی باشد، یک استان صنعتی بوده و ۳۷ درصد اقتصاد استان در حوزه صنعت است.
افشار چی با بیان اینکه تلاش می‌شود زنجان را مقصد سرمایه‌گذاری‌های جدید قرار دهیم تصریح کرد:سبد تولیدی مجتمع نخ‌تایر صبای زنجان متنوع شده است که این مسئله برای یک واحد تولیدی یک نکته مثبت تلقی می‌شود.
استاندار زنجان از بازگشت ۴۳ واحد تعطیل استان به چرخه تولید خبر داد و اظهار داشت: تلاش ما حرکت در جهت تحقق سرمایه گذاری های سیستماتیک در استان است.
افشارچی با اشاره به اینکه اشتغال منوط به تولید و رونق آن است، خاطرنشان کرد: هدف گذاری برای ایجاد اشتغال باید با توجه به این نکته باشد.
وی به اقدامات انجام شده در حوزه فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: در منطقه‌ای که آسیب اجتماعی بیشتر است یک مرکز فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی شده است که امیدوارم مثمر ثمر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا