ورزش

تمدید بسته ی حمایتی باشگاه داران آسیب دیده از کرونا  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از تمدید بسته ی حمایتی باشگاه داران آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریور خبر داد.

علی خلیلی افزود: از ابتدای کرونا تا کنون هشت میلیارد و هفتصد و سی و یک میلیون تومان تسهیلات پرداختی اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه داران آسیب دیده از کرونا در استان بوده است.

وی اظهار داشت: طبق مصوبه هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ بسته ی حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا تمدید شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: این بسته شامل حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه ای و… می باشد و طبق بند«ب» این صورت جلسه مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا متقاضی أخذ تسهیلات کرونا تا پایان شهریور ۱۴۰۰ تا شرایط و دستورالعمل های ابلاغ شده ی قبلی توسط کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا تمدید شد.

خلیلی افزود: باز پرداخت تسهیلات کرونایی أخذ شده توسط مشاغل و بنگاه های آسیب دیده أعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریور ۱۴۰۰ امهال شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: کلیه باشگاه داران جهت ثبت نام برای دریافت تسهیلات می توانند به سایت sd.msy.gov.ir مراجعه نموده و یک هفته پس از تکمیل اطلاعات جهت ثبت نهایی به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا