اقتصاد

تحقق عدالت اجتماعی و توسعه اقتصادی با پرداخت مالیات

پرداخت مالیات به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌ منظور آبادانی، توسعه و عمران شهرها و روستاها صورت می گیرد و موجب تحقق عدالت اجتماعی و توسعه اقتصادی و همچنین فرهنگ سازی مالیاتی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: در اجرای موضوع ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ رقمی بالغ بر ۳۱۲ میلیارد ریال به شهرداری ها و دهیاریهای شهرستان خرمدره از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است.
شکوری، افزود: پرداخت مالیات به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌ منظور آبادانی، توسعه و عمران شهرها و روستاها صورت می گیرد و موجب تحقق عدالت اجتماعی و توسعه اقتصادی و همچنین فرهنگ سازی مالیاتی می‌شود.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان همچنین اعلام داشت: از میزان ۳۱۲ میلیارد ریال واریزی به حساب شهرداری ها، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان خرمدره، مبلغ ۲۵۴ میلیارد ریال به حساب شهرداری خرمدره، ۵۶میلیارد ریال به حساب دهیاری ها و ۱ میلیارد ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری واریز شده است.
این مقام مسئول خاطر نشان شد: تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور در تامین درآمد های پاک و پایدار، تضمین کننده تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین استقلال اقتصادی کشور است که مشارکت و نقش آفرینی مؤدیان محترم در انجام تکالیف قانونی خود و پرداخت به موقع مالیات، به طور یقین منجر به افزایش توسعه و آبادانی در سطح استان و شهرستانها خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا