اقتصاد

مصرف ۱۳ هزار تن گازمایع در استان زنجان در سال ۱۴۰۱

معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از مصرف 13 هزار تن گازمایع در سطح استان در سال 1401 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: سهمیه استانی گاز مایع مورد نیاز خانوارهایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و همچنین سهمیه سایر بخش های تولیدی و صنعتی توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تامین و از طریق شرکت های توزیع کننده گازمایع توزیع می شود.
مقدم افزود: شرکت های توزیع کننده گاز مایع موظفند سهمیه این فرآورده را به صورت عادلانه در نقاط مختلف استان توزیع کنند.
این مقام مسئول اظهار کرد : توزیع فرآورده یاد شده در قالب سامانه الکترونیکی درخواست فرآورده های نفتی ساماندهی شده است و تمهیدات لازم در سطح استان با در نظر گرفتن زیر ساخت های بانکی و تحویل دستگاه کارتخوان به فروشندگی ها جهت خرید سهمیه ماهانه توسط مصرف کنندگان واجد شرایط در سامانه مذکور از قبل انجام شده است.
معاون منطقه زنجان افزود : چنانچه مصرف کنندگان یا خانوارهای ساکن در روستا های فاقد گاز کشی ، تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اند ، می توانند از طریق مراجعه به سامانه درخواست فرآورده هاب نفتی به آدرس www.newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات خانوار جهت بررسی درخواست سهمیه گازمایع اقدام کنند.
مقدم تاکید کرد : سرپرست خانوارهایی که سهمیه گازمایع به آنها تعلق گرفته است برای پرداخت بهای سیلندر گازمایع همچون سهمیه نفت سفید ، حتما از طریق دستگاه کارت خوان عامل فروش این فرآورده ، مبلغ را پرداخت کنند.
وی افزود : در صورت مشاهده بروز هرگونه تخلف اعم از گران فروشی و عرضه گازمایع خانوار در بخش های دیگر که باعث می شود سهمیه گازمایع خانوارهای واجد شرایط به دستشان نرسد ، با شماره تماس ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت تماس گرفته و شکایت خود را از این طریق مطرح و پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا