اخبار ویژهفرهنگ و هنر

رویدادهای نوآورانه و فناورانه موجب تولید دانش و ثروت می‌شود

برگزاری نمایشگاه‌هایی چون نمایشگاه پایانه صادراتی میوه و تره بار موجب ایجاد شغل، کاهش تورم و افزایش صادرات می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سید سعید صفوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه پایانه صادراتی میوه و تره و بار گفت: نخستین مرحله از رویداد نوآورانه گیلاس برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با محوریت محصول گیلاس در زنجان برگزار شد.
وی افزود: هدف اصلی این نمایشگاه فراهم کردن زمینه و بستر لازم برای هوشمندسازی کشاورزی برای تولید بیشتر و سالمتر و با ارزش افزوده بالاتر محصولات است.
صفوی اظهار داشت: این رویداد در راستای عرضه محصولات گیلاس، زردآلو و زیتون با رویکرد نوآورانه و فناورانه در کنار برگزاری نمایشگاه صنایع دستی برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری این نمایشگاه پایانه صادراتی میوه و تره بار زنجان را یک امتیاز و سرمایه‌گذاری به سود شهر و صادرات استان عنوان کرد.
صفوی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب ایجاد شغل، کاهش تورم و افزایش صادرات می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال از این برنامه بالا بود و امیدواریم برنامه‌های مشابه نیز به صورت مستمر سال اجرایی شود. رویدادهای نوآورانه و فناورانه منجر به تولید دانش و ثروت می‌شود و هدف اصلی از برگزاری آنها، فراهم کردن بستر برای ارتباط فعالان این عرصه است.
مرتضی شهامی در آیین گشایش رویداد نوآورانه عرضه محصول گیلاس طارم با اشاره به اهمیت رویداد نوآورانه عرضه مستقیم محصول گیلاس طارم اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا این رویداد را بهتر به مردم بشناسانیم تا از این طریق خدمات بهتری هم ارایه دهیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان با اشاره به اینکه برگزاری چنین رویدادهای برای پیدا کردن بازار هدف محصولات کشاورزی قطعا کمک شایانی می‌کند، گفت: برگزاری چنین رویدادهای منجر به ارزش افزوده بیشتر می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا