اقتصاداخبار ویژه

تشکیل پرونده برای ۵۹۴ متقاضی واجد شرایط

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: برنامه ریزی لازم برای واگذاری زمینهای مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان انجام شده است.
اصغر اسماعیلی گفت: خوشبختانه به زودی زمینهای مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان واگذار خواهد شد.
 وی ابراز کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای قانون جوانی جمعیت برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد و  در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت وظایفی برای راه و شهرسازی تعریف شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۳۲۴ نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند،گفت: از این تعداد ۹۴۶ نفر در شهرستان زنجان ثبت نام کردند. 
اسماعیلی تعداد متقاضیان واجد شرایط در استان را یک هزار و ۲۸۶ نفر اعلام کرد و بیان داشت:از این تعداد ۹۱۹ نفر واجد شرایط در شهرستان زنجان هستند.  
وی تعداد متقاضیان رد درخواست شده را ۹ نفر اعلام کرد و بیان داشت: در شهرستان زنجان برای ۵۹۴ متقاضی پرونده تشکیل شده است. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تعداد متقاضیان تایید نهایی شده را ۴۵۹ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد متقاضی تایید شده متعلق به شهرستان زنجان است.  
اسماعیلی در پایان بیان داشت: در این قانون برای متقاضیان مسکن سه فرزند به بالا، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا نادیده گرفته می شود و می توانند از امتیاز خانه دار شدن دوباره استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا