علم و فناوری

لزوم توسعه شبکه مخابراتی بر بستر فیبرنوری در خدابنده

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به همراه مهندس شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان، در جلسه فرمانداری شهرستان خدابنده استان زنجان حضور یافت و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و هم چنین مشکلات توسعه شبکه مخایراتی این شهرستان قرارگرفت و بر بهبود وضعیت شبکه ارتباطی همه مناطق بر بستر فیبر نوری با استفاده از تکنولوژی ftth و حداقل هزینه ها تاکید کرد.
مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران بر توسعه شبکه مخابراتی بر بستر فیبرنوری در شهرستان خدابنده تاکید کرد و گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی و نیاز شهرستان به توسعه شبکه مخابراتی، در صورت همکاری شهرداری ها می توان با حداقل هزینه، همه مناطق را با استفاده از تکنولوژی ftth بر بستر فیبر نوری توسعه داد.
مهندس شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های مخابراتی و ارتباطی صورت گرفته در شهرستان خدابنده و تشریح وضعیت ارتباطی موجود، به برنامه های در دست اجرا و پروژه های توسعه شبکه ارتباطی این شهرستان بر بستر فیبر نوری، پرداخت.
دکتر سرایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، با بیان اینکه برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیشتر در راستای توسعه ارتباطات روستا‌های بالای ۲۰ خانوار است، اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر مناطق محروم استان به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند. در این راستا تمام تلاشمان این است که امسال روستاهای باقیمانده بالای ۲۰ خانوار هم در سطح شهرستان به اینترنت دسترسی داشته باشند.
در ادامه این جلسه حاضرین، پیرامون سایر مسایل و مشکلات مخابراتی و ارتباطی بحث و تبادل نظر کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا