ورزش

برگزاری همایش دوچرخه سواری همزمان با روز جهانی” ام اس”

همایش دوچرخه سواری و پیشکسوتان ورزشی و هنری با حضور جمعی از ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا به مناسبت روز جهانی «ام اس» و «بدون دخانیات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، محمدرضا طهماسبی رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان ضمن تبریک میلاد باسعادت علی ابن موسی الرضا (ع) و روز جهانی «ام اس» و «بدون دخانیات اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در بین مردم و مقابله با پدیده شوم اعتیاد است.
وی افزود: این همایش با هماهنگی قبلی با هیات دوچرخه سواری و هیات کوهنوردی استان با حرکت نمادین تعدادی از ورزشکاران و دوچرخه سواران این هیئت و همچنین تعدادی از کوهنوردان پیشکسوت از سمت گاوازنگ شروع و به مقصد جمعیت ام اس برگزار شد.
وی با بیان اینکه ورزش و حضور افراد جامعه در میادین ورزشی، موجب تقویت روح و جسم انسان است، بیان کرد:حضور افراد جامعه در هر سن و سالی، ضمن افزایش روحیه مشارکت‌پذیری، فرهنگ توسعه فعالیت‌های ورزشی را در سطح جامعه بهبود می بخشد و از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.
رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان در ادامه با اشاره به برنامه های پیش رو این هیئت گفت: امسال مسابقات حضوری پس از وقفه چند ساله کرونا طبق تقویم ورزشی فدراسیون در رشته های خاص از تیرماه سالجاری با میزبانی مراکز استانها شروع می‌شود.
طهماسبی خطاب به ورزشکاران اظهار کرد: درخواست می‌شود تمرینات مداوم زیر نظر مریان مجرب با آمادگی کامل انجام شود تا بتوانیم با حضور حداکثری در مسابقات حاضر شده و حائز رتبه برتر شویم .
وی افزود: از بیماران علاقمند ورزشی ام اس دعوت می شود که با ثبت نام در رشته های مجاز گروه خود این آمادگی را برای اعزام در مسابقات پیش رو داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا