دسته بندی نشده

تکمیل پروژه های هنرهای تجسمی با اعتبار ۱۲۰میلیارد

تکمیل پروژه هنرهای تجسمی دختران و هنرستان سینما و تئاتر در زنجان به ۱۲۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به وضعیت ساخت پروژه‌های هنرستان هنرهای تجسمی دختران و هنرستان سینما و تئاتر واقع در شهرک پونک شهر زنجان، گفت: تاکنون ۲۷ میلیارد تومان برای این دو پروژه هزینه شده و برای تکمیل ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
جعفر میناخانی به پروژه «هنرستان هنرهای تجسمی دختران» و «هنرستان سینما و تئاتر» که در شهرک پونک شهر زنجان اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: این دو فضای آموزشی به صورت مجزا و در کنار هم ساخته می‌شوند.
وی پیشرفت فیزیکی هر کدام از این پروژه‌ها را حدود ۴۵ درصد اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون ۲۷ میلیارد تومان برای این دو پروژه هزینه شده و برای تکمیل این دو پروژه بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه زیربنای این دو پروژه هشت هزار و ۷۰۰ متر مربع است، گفت: در حال حاضر این دو پروژه در مرحله اجرای سفت کاری و قسمت‌هایی از تاسیسات قرار دارد.
میناخانی شروع مطالعه پروژه هنرستان هنرهای تجسمی دختران را سال ۸۶ اعلام کرد و بیان داشت: در سال ۸۸ قرارداد اولیه ساخت این پروژه منعقد شد، که در مرحله اسکلت و سفت کاری مشمول ماده ۴۸ شد (به دلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز) و در سال ۹۱ خاتمه یافت که از این بازه زمانی تا سال ۱۴۰۱ پروژه متوقف بود ولی بعد از سفر رئیس جمهور به استان زنجان، اعتباری به این پروژه تخصیص یافت و دوباره این پروژه پیمان سپاری شد و امروز در مرحله اجرای سفت کاری و تاسیسات است.
وی قرار داد اتمام این دو پروژه را ۳۰ ماهه اعلام کرد و افزود: اگر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شود در موعد مقرر به دستگاه بهره بردار تحویل داده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا