اخبار ویژهاقتصاد

به مولدسازی بصورت یک فرصت مهم نگاه می کنیم

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، محسن افشارچی در جلسه مولدسازی استان که با حضور معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رییس سازمان خصوصی سازی برگزار شد، افزود: از مجموع فروش طرح مولدسازی در استان طی ۲ سال گذشته، ۷۸ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات عمرانی و ۲۳ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات هزینه‌ای بوده است.
وی با بیان اینکه به عنوان مثال یکی از اولویت های استان کمبود مدارس در شهرک های اقماری است، اضافه کرد: یکی دیگر از اولویت های استان رفع مشکل خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی است.
این مسئول با بیان اینکه ما موافق انجام تهاتر هستیم، گفت: این موضوع مسئله و پیچیدگی های خاص خود را دارد و باید دقت لازم را در خصوص آن داشت.
افشارچی با بیان اینکه این استان به موضوع مولدسازی به عنوان یک فرصت مهم نگاه می کند، افزود: با تمام نظارت های بالادستی موافق هستیم چون نبود همین مسئله، مشکلاتی را به دنبال دارد.
وی اظهار داشت: اگر قرار باشد تمامی مجوزها وابسته به مرکز باشد، قطعا مشکلاتی پدیدار می شود و دولت نمی تواند از این فرصت استفاده کند.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در حوزه پروژه های نیمه تمام راه، آب و زیر ساخت در استان شروع شده که این مهم نشان دهنده توجه دولت سیزدهم به این موضوع و رضایتمندی مردم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا