علم و فناوری

ارتقای تکنولوژی ۴ سایت همراه اول به مناسبت هفته ارتباطات

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، همزمان با هفته ارتباطات، با حضور مهندس شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان، مدیر کل امور روستایی استانداری و تعدادی از مسئولان شهرستان ماهنشان، تکنولوژی سایت همراه اول در روستای مرزی یاستی قلعه شهرستان ماهنشان ارتقاء یافت.
در این مراسم مدیرعامل مخابرات زنجان گفت: عملیات توسعه ارتباطات سیار با هدف افزایش کیفیت همراه اول در بخش مکالمه و اینترنت پرسرعت در ۴ روستا، از جمله روستای یاستی کندی ماهنشان افتتاح گردید.
مهندس شبستانی افزود: راه اندازی این پروژه به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی، ارایه شبکه همراه پرسرعت و در راستای جلب رضایت مشترکان، ارتقا و توسعه شبکه ارتباطی انجام شد.
وی اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون در نقاط مختلف استان سایت‌‌‌های همراه اول جدید راه‌‌‌اندازی یا ارتقای تکنولوژی داشته‌‌‌اند.
مهندس شبستانی همچنین از ارتقاء تکنولوژی ۳ سایت در روستاهای قیطور شهرستان زنجان، زره باش و خوشنام شهرستان‌‌‌ ابهر همزمان با این طرح خبر داد و افزود: عملیات توسعه برای رفاه حال مشترکان به ویژه در مناطق روستایی و محروم انجام شده و ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، برای راه اندازی این پروژه ها بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است. که با افتتاح این پروژه ها علاوه بر پوشش روستاهای فوق، جاده های اطراف نیز تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفت.
لازم به ذکر است، روستای یاستی قلعه یکی از روستاهای جذاب، زیبا و تاریخی استان زنجان و از توابع شهرستان ماهنشان به شمار می رود. که در نقطه سفر مرزی شهرستان ماهنشان واقع شده است و دارای ۳۰خانوار می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا