اقتصاد

آغاز ساخت ۲ مدرسه در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان

ساخت ۲ مدرسه در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان آغاز شده و هر کدام بیش از ۳۸ و ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه خوشبختانه تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان فعال است، گفت: اواخر اسفند ماه سال گذشته ۱۹۲ واحد مسکونی از پروژه در برکت در شهر زنجان و اردیبهشت ماه هم ۶۴ واحد مسکونی در شرق زنجان تحویل متقاضیان شد.
اصغر اسماعیلی روز سه شنبه در حاشیه بازدید پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، با بیان اینکه ۲۷ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی برای استان زنجان برای چهار سال تعیین شده است، گفت: ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه هنوز تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی به استان‌ها هنوز ابلاغ نشده است، ابراز کرد: اگر به موقع این تسهیلات تزریق شود در ساخت پروژه‌ها وقفه ایجاد نمی‌شود و از معاون اجرایی رئیس جمهور درخواست داریم نسبت به به ابلاغ هر چه زودتر تسهیلات توجه ویژه را مد نظر قرار دهند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تعداد زیادی از پیمانکاران در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان فعال هستند، گفت: خوشبختانه تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان فعال است و اواخر اسفند ماه سال گذشته ۱۹۲ واحد مسکونی از پروژه در برکت در شهر زنجان و اردیبهشت ماه امسال هم ۶۴ واحد مسکونی در شرق زنجان تحویل متقاضیان شد و این واگذاری ها به صورت تدریجی ادامه دارد.
اسماعیلی با بیان اینکه تحویل واحدهای مسکونی در سالجاری به صورت تدریجی انجام می‌شود، افزود: تا پایان سالجاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سایت شرقی شهر زنجان تحویل متقاضیان داده می‌شود.
وی با بیان اینکه به کاربری‌های عمومی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن توجه شده است، یاد آورشد: خوشبختانه به کاربری فرهنگی در زمینه ساخت مدرسه در پروژه‌های نهضت ملی مسکن توجه ویژه شده و ساخت دو مدرسه در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان آغاز شده و هر کدام بیش از ۳۸ و ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه دو مشکل در خصوص خدمات زیر بنایی و روبنایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن داریم، افزود: خوشبختانه از اسکلت بتنی در ساخت و ساز استفاده شده و پارکینگ و آسانسور هم در پروژه‌ها دیده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا