اقتصاد

لزوم فعالیت روغن نباتی جهان با تمام ظرفیت  

لزوم فعالیت روغن نباتی جهان با تمام ظرفیت

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه در حال حاضر هیچ یک از مسائل مربوط به بدهی ها و معوقات پرداخت ها در خصوص روغن نباتی جهان را در نظر نمی‌گیریم، افزود: آنچه که حائز اهمیت و دارای اولویت بوده افزایش تولیدات کارخانه با ظرفیت بالا بر اساس دستور و تاکیدات رییس جمهور در سفر ( ۲۷ آبان ماه امسال) به زنجان است.

دکتر محسن افشارچی  با اشاره به ماهیت جلسات تشکیل شده برای حل مشکل واحدهای تولیدی گفت: متولیان این جلسات در دعوت از افراد برای حضور در آن دقت لازم را داشته باشند تا این کارگروه ها از ماهیت و هدف اصلی خود که همان حل و فصل مشکلات حوزه تولید است، خارج نشود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مدیرعامل کارخانه روغن نباتی جهان فقط بخشی از هزینه خریداری کارخانه ( در سال ۱۳۹۲) را پرداخت کرده است، اظهار داشت: ۴۵ میلیارد تومان هزینه خرید این کارخانه بوده که فقط ۱۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده و هنوز حتی بقیه چک ها هم پرداخت نشده است.

افشارچی با بیان اینکه مدیرعامل کارخانه جهان باید همه معوق‌های شرکت اعم از مطالبات اداره مالیات و تامین اجتماعی را پرداخت کند یادآور شد: متاسفانه در این خصوص بیت المال ضایع شده است.

وی گفت: ما فراتر از قانون برای این شرکت اقدامی انجام نخواهیم داد و با قوت پیگیر باز گرداندن بیت المال هستیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جلسات آتی باید در راستای پیگیری مصوبات این جلسه برگزار شود، ادامه داد: در جلسات ستاد تسهیل، برای ارزیابی هرچه بهتر اقدامات صورت گرفته و خروجی مطلوب، گزارش مبسوط تصویری نیز ارائه شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا