اخبار ویژهاقتصاد

تکمیل پازل توسعه شهری با اتمام پروژه تقاطع های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در مراسم کلنگ زنی پروژه تقاطع های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی، گفت: این پروژه بخشی از پازل بزرگ غرب زنجان در جهت ایجاد تعادل بین غرب و شرق است‌.
وی با اشاره به اینکه اقدامات توسعه‌ای در غرب و شرق شهر زنجان انجام شده است، اظهار داشت: از جمله طرح‌های توسعه‌ای الحاق زمین‌های موسوم به لیل‌آباد به داخل شهر و منطقه ویژه شرکت های دانش بنیان است.
استاندار زنجان با اشاره به برنامه استان برای توسعه کمربندی شهر زنجان گفت: این پروژه تکمیل کننده پازل توسعه شهری خواهد بود.
افشارچی در ادامه با قدردانی از فعالیت‌های شهرداری در حوزه عمرانی و خدمت‌رسانی به مردم گفت: خوشبختانه با این خدمات، اشل کار کردن و قرارداد بستن و کار کردن بالا رفته و هر مسئولی پس از این به عرصه خدمت وارد شود باید همین سطح از خدمات را ارائه دهد.
در ادامه مجید ناصحی مقدم با اشاره به اینکه اجرای پروژه تقاطع های غیرهمسطح شهیدان کریمی منجربه یکپارچگی ساختار شهر خواهد شد، گفت: این شهر به لحاظ فرهنگی یکپارچه است پس باید این نقطه قوت تقویت شود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به اجرای پروژه‌های متعدد با رویکرد حفظ ساختار اجتماعی در شهر، اشاره کرد و گفت: بازگشایی محورهای منتهی به پادگان و ۲۲ بهمن در این راستا انجام شده است.
وی افزود: اجرای پروژه غیرهمسطح شهیدان کریمی موجب به نحوی برنامه ریزی شده که کوی فرهنگ، ثمین و نانوایان به لحاظ ارتباطی تقویت خواهند شد.
ناصحی مقدم با بیان اینکه این پروژه یک راه ارتباطی موثر برای خروجی های شهر زنجان در محور غرب بشمار می رود، گفت: امیدواریم در بازه زمانی تعیین شده این پروژه به نتیجه مطلوب برسد.
در ادامه جانشین مدیر پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نیز در این مراسم گفت: امروز با افتخار این مجموعه در خدمت مردم شهید پرور است و امیدواریم این پروژه با دقت و سرعت اجرایی شود.
رضا مقیسه افزود : با رشد و توسعه روز افزون جمعیت ملزم به توسعه شهر هستیم، درحال حاضر ترافیک مشکلات بسیاری برای مردم دارد.
وی با اشاره به اینکه ساخت پروژه‌های شهری از طرف قرارگاه خاتم برای کمک به عمران و آبادی است، گفت: اجرای این پروژه‌ها دارای انتفاع عمومی است و برای رفاه مردم شهر برنامه ریزی و عملیاتی می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا