اخبار ویژهاقتصاد

تسهیل تردد منطقه با اجرای پروژه تقاطع های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی

اجرای پروژه تقاطع های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی و بزرگترین پروژه تاریخ شهر زنجان موجب تسهیل تردد در این منطقه و رفع مشکلات عدیده آن خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شهردار زنجان در مراسم تقاطع های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی و بزرگترین پروژه تاریخ شهر زنجان گفت: پروژه تقاطع های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی و بزرگترین پروژه تاریخ شهر زنجان به لحاظ حجم ریالی هزار میلیارد تومان است و سه راه امجدیه تا خروجی شهر زنجان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
علیرضا فیروزفر با اشاره به اینکه برای سال جاری اهداف هایی با راهبردهایی که اعضای شورای شهر در نظر گرفتند، شروع کردیم ، اظهار داشت: یکی از اهداف پروژه تقاطع های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی و بزرگترین پروژه تاریخ شهر زنجان است که مسیر بلوار شهیدان کریمی را ساماندهی خواهد کرد.
شهردار زنجان با اشاره به وجود مشکلات ترافیکی در این منطقه، تصریح کرد: اجرای پروژه تقاطع های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی و بزرگترین پروژه تاریخ شهر زنجان موجب تسهیل تردد در این منطقه و رفع مشکلات عدیده آن خواهد شد.
فیروزفر به پروژه‌های توسعه غرب شهر زنجان اشاره کرد و افزود: فرودگاه، منطقه ویژه اقتصادی، مسکن ملی اقدام و دیگر پروژه های در دست اجرا در غرب شهر زنجان نیازمند تسهیل امر ترافیک در این منطقه است.
شهردار زنجان افزود: جهت تسهیل امور ترافیک هماهنگی های خوبی با قرارگاه خاتم انجام و پروژه مورد نظر به همراه چند پروژه دیگر شهر به این قرارگاه واگذار شده است.
وی به برخی دیگر از پروژه‌های در حال اجرا با همکاری قرارگاه خاتم اشاره کرد و افزود: اجرای بوستان شهر و ساماندهی زنجانرود از جمله پروژه های بزرگ در دست اجرا توسط قرارگاه خاتم در زنجان است که با اجرای آن مشکل بزرگ ورود فاضلاب به این منطقه حل می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا