اقتصاد

اجرای برنامه «کارآفرین سپاس» برای نخستین بار در زنجان

به همت اتاق بازرگانی زنجان؛ در راستای تجلیل از کارآفرینان و فعالان اقتصادی پیشکسوت استان و پاسداشت این حرفه برنامه «کارآفرین سپاس» در استان زنجان برای نخستین بار اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، صمد یوسفی اصل رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران در حاشیه نخستین برنامه کارآفرین سپاس در استان زنجان با بیان اینکه کارآفرینی باید به عنوان یک فرهنگ قوی مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: اجرای این برنامه در راستای ایجاد فرهنگ تقدیر و تجلیل از کارآفرینان در استان زنجان اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه این برنامه نخستین بار در استان و به همت اتاق بازرگانی زنجان اجرایی شده که به صورت مستمر در طول سال ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: فرهنگ کارآفرینی باید هرچه بیشتر در جامعه ترویج شود.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان کارآفرینان بزرگی وجود دارند که سالیان سال در بخش های مختلف اقتصادی تلاش و فعالیت کرده و در راستای توسعه استان و کشور تلاش و ممارست کرده‌اند، افزود: این کارآفرینان و پیشکسوتان عرصه اقتصاد پر از تجاربی هستند که باید از آن به هبترین شما در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی و اشتغال و توسعه اقتصادی استفاده کرد.
یوسفی اصل با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان متعلق به مردم و بخش خصوصی استان است، تصریح کرد: اتاق بازرگانی زنجان در دوره جدید تلاش های خود را در راستای توسعه و اعتلای اقتصادی استان زنجان در بخش های مختلف بکار خواهد بست.
شایان ذکر است، در نخستین برنامه کارآفرین سپاس در استان زنجان رییس ، هیأت رییسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با حضور در واحد تولیدی مرمرین سنگ کسری ضمن بازدید از بخش های مختلف این واحد تولیدی و صادراتی از فعالیت های باقر محمد مدیرعامل این شرکت و پیشکسوت عرصه تحرات و اقتصاد تجلیل کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا