سیاسی و اجتماعیاخبار ویژه

کارگران در کار خود کم فروشی نمی کنند

کارگران جزو اقشاری هستند که در کار خود کم فروشی نمی کنند و از تمام توان خود مایه می گذارند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در آیین بزرگداشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه استان زنجان گفت: جامعه کارگری همواره در مقاطع مختلف با انقلاب اسلامی همراهی کرده است و ما نسبت به مسائل کارگران و رفع مشکلات آنها حساس هستیم.
محسن افشارچی با بیان اینکه کارگران جزو اقشاری هستند که در کار خود کم فروشی نمی کنند و از تمام توان خود مایه می گذارند، افزود: از مشکلات معیشتی کارگران آگاهی داریم و شرمنده این قشر زحمتکش هستیم.
وی با بیان اینکه ما درگیر یک جنگ تمام عیار با دشمنان هستیم که هدف این جنگ هم به زمین زدن نظام اسلامی است، اظهار کرد: در این شرایط باید برای مقابله با دشمن بر رشد تولید تمرکز کنیم و کسی هم که تولید را قوام می بخشد کارگر است.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پیگیری مطالبات کارگران تاکید کرد و افزود: طبقه بندی مشاغل یکی از این موارد است که باید اجرای آن در واحدهای تولیدی راستی آزمایی شود.
افشارچی بر لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: موضوع بهره وری هم باید مورد توجه باشد و رویکرد ما این است هر واحدی که بتواند اتفاق خاصی را در حوزه بهره وری و توجه به کارگران رقم بزند، در اولویت گره گشایی از مشکلات و مسائل قرار داده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا