ورزش

جان، میزبان یک همایش مهم ملی ورزشی

چهارمین همایش ملی علمی – تخصصی فیزیولوژی تمرین و بازتوانی آسیب های ورزشی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خرداد ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، دکتر سید حسین موسوی، دبیر علمی این همایش درباره جزییات این همایش گفت:اساتید دانشگاه و محققان رشته های ورزشی در زمینه های فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، بیولوژی و فیزیولوژی تمرین،آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی،مهندسی و فناوری ورزشی، بیومکانیک ورزشی، مدیریت ورزشی، روانشناسی ورزشی و رفتار حرکتی، فرهنگ و بازتوانی ورزشی، اقتصاد ورزشی و حقوق ورزشی می توانند مقالات علمی خود را ارائه دهند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در سه دوره برگزاری این همایش ملی شاهد ارائه مقالات جدید با موضوعات متنوع بوده ایم، افزود: امید داریم در همایش اخیر نیز شاهد استقبال بالا در رشته های مختلف ورزشی از سوی محققان علمی ورزش کشور باشیم.
موسوی آخرین مهلت ارسال مقالات را به این همایش را ۳۱ اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این همایش و ارائه مقالات می‌توانند به آدرس اینترنتی https://zanjan.iau.ir/hamayesh/fa مراجعه کنند.
دبیر علمی این همایش با بیان اینکه این همایش۱۰ خرداد ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار خواهد شد،یادآور شد: نمایه سازی تمام مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) بر اساس تفاهم نامه منعقد شده مقالات منتخب نیز در مجلات معتبر علمی و پژوهشی منتشر خواهد شد. البته پرداخت جوایز نقدی به مقالات برتر در هر گرایش نیز از دیگر برنامه ها در این همایش خواهد بود.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، از رایزنی ها برای حضور وزیر ورزش و جوانان در افتتاحیه این همایش مهم علمی خبرداد و افزود: امید داریم، با وجود حجم بالای کاری دکتر سجادی شاهد حضور ایشان در این همایش علمی باشیم.
موسوی، برگزاری چنین رویدادهای مهم علمی در کشور را در ارتقاء سطح علمی و انگیزشی اساتید و محققان رشته های مختلف ورزشی بسیار مهم دانست و متذکر شد: تلاش داریم با حمایت مسئولان استانی و کشوری به شکل سالانه این همایش را برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا