اخبار ویژهاقتصاد

افزایش ۱۵۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی طی سال جاری

امسال تلاش ما این است با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود، بتوانیم حداقل ۱۵۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان دهیم.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان؛ ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ۴۸ سال از تاسیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور می‌گذرد و به لحاظ کمی، توسعه و نفوذ آموزش کارنامه قابل قبولی در سطح استان داریم.
حمیدرضا اسلامی افزود: امروز ۱۸۶۰ مدرسه در سطح استان زنجان فعال است که از این میان حدود سه درصد از مدارس تخریبی و ۲۷ درصد نیاز به مقاوم سازی دارند که این مدارس در اولویت کاری برنامه های اداره کل نوسازی مدارس استان قرار دارد.
وی اظهار داشت: در سال گذشته به همت همه همکاران توانستیم ۱۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان دهیم و امسال تلاش ما این است با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود، بتوانیم حداقل ۱۵۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان دهیم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان تصریح کرد: از ۱۵۰ کلاس درس هدف گذاری شده، در نظر داریم حدود ۸۰ کلاس درس تا شهریور ماه و هفته دولت تحویل آموزش و پرورش استان دهیم تا دانش آموزان عزیز از ابتدای مهر در کلاس های نوساز مشغول آموزش و یادگیری شوند.
وی با اشاره به نبود مدرسه در شهرک‌های اقماری که در برنامه توسعه این اداره کل قرار دارند، افزود: در شهرک سازی ها ضرورت دارد لکه های آموزشی مشخص و احداث شوند اما متاسفانه شاهد برخی کم‌کاری ها از سوی متولیان امر بوده ایم و پیگیر هستیم تا چالشهای موجود در این شهرک ها نیز به زودی مرتفع شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا