علم و فناوری

افزایش کیفیت وضعیت کاربردی نظام مهندسی با برگزاری آزمون ورودی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، گفت: برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشد و افزایش کیفیت وضعیت کاربردی نظام مهندسی و فنی استان بسیار موثر است و باید برگزاری این آزمون‌ها در استان تثبیت شود.

سید محمد شعاعی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی که در محل دانشگاه زنجان برگزار شد، گفت: براساس بازدیدی که انجام گرفت از نظر کیفی و کمی آزمون دوره مهندسی در این دوره بسیار مناسب است.
وی با بیان اینکه استقبال از آزمون ورود به حرفه مهندسی در این دوره بسیار مطلوب بوده است، ابراز داشت: برگزاری چنین آزمون‌هایی مقدمه‌ای برای ارتقای فعالیت‌های مرتبط با ساخت و ساز در استان است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، گفت: یکی از مواردی که به رشد و ارتقای نظام فنی و مهندسی استان کمک می‌کند تعدد برگزاری این آزمون‌ها است و باید در طول سال برگزاری چنین آزمون‌هایی در استان تداوم و مستمر باشد.
شعاعی تاکید کرد: به هر حال در مقاطعی  برخی از متقاضیان موفق به شرکت در این آزمون ها نمی شوند بنابراین می‌توانند در بازه بسیار کم دوباره در چنین آزمون‌هایی شرکت کنند و همچنین استرس‌ها کم شود بنابراین به برگزاری چنین دوره هایی بسیار توجه شود.
وی برگزاری چنین آزمون‌هایی را در رشد و افزایش کیفیت وضعیت کاربردی نظام مهندسی و فنی استان بسیار موثر دانست و گفت: برگزاری این آزمون در استان تثبیت شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا