پزشکی و سلامت

افزایش خودروی فرماندهی ارتباطات به ناوگان هلال احمر زنجان

با تلاش و پیگیری های انجام شده، برای نخستین بار یک دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات به ناوگان هلال احمر این استان اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حکمت اله هاشمی ضمن تبریک دهه کرامت افزود: خودروی فرماندهی ارتباطات از جمعیت هلال احمر کشور تحویل و هم اکنون در استان مستقر شده است.
وی یادآوری کرد: زمان بحران که ارتباطات بی سیمی برقرار نمی شود این خودرو تنها مرجع برقراری ارتباط با همه مناطق خواهد بود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خودروی ارتباطات، قابلیت ایجاد سیستم های قابل حمل برای ارتباطات محلی و راه دور و ایجاد لینک ارتباط دیتا بین نقاط حساس با مراکز کنترل و هماهنگی عملیات را دارد.
هاشمی تاکید کرد: ارسال سریع اطلاعات منطقه حادثه دیده جهت تصمیم گیری های مدیریتی و ایجاد مرکز فرماندهی و فضای ارتباطی مناسب در شرایط بحران در منطقه عملیاتی، از دیگر قابلیت های این خودرو است.
وی یادآوری کرد: هم اکنون این خودرو نیازمند تجهیز از محل اعتبارات استانی است.
هاشمی با بیان اینکه در حال توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای بر اساس آمایش سرزمینی در سطح استان زنجان هستیم، اظهارداشت: هر پایگاهی نیازمند یک دستگاه خودروی نجات و یک آمبولانس است.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم خودروهای امدادی مورد نیاز دیگر را در استان تهیه و به ناوگان امدادی هلال احمر زنجان اضافه کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا