اقتصاد

شهروندان به شایعات توجه نکنند

الحاق ۱۶۰ هکتار از زمین های شمال گرده داغ به محدوده شهری شامل اراضی هیچ‌کدام از شرکت های تعاونی مسکن  نیست

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به مصوبه شورای برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان در محدوده شمال گرده داغ، تاکید کرد: ۱۶۰ هکتار زمین تنها در راستای مولدسازی و ایجاد منابع مالی برای طرح‌های دولت در حوزه شهرسازی و تولید مسکن به محدوده شهر زنجان الحاق می‌شود.
ابوذر جعفری با اشاره به مصوبه شورای برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان در محدوده شمال گرده داغ، بیان داشت: به اطلاع شهروندان می‌رسد تمامی اراضی فوق در مالکیت دولت است.
وی اظهار کرد: تنها در راستای مولدسازی و ایجاد منابع مالی برای طرح‌های دولت در حوزه شهرسازی و تولید مسکن، زمین به محدوده الحاق می‌شود.
رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان متذکر شد: اراضی مذکور تنها در مالکیت دولت بوده و هیچ مجموعه غیردولتی و به خصوص تعاونی‌های مسکن در محدوده ۱۶۰ هکتاری مذکور  زمینی در اختیار ندارند.
جعفری تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تحت تاثیر شایعات افراد سودجو که در پی ایجاد التهاب و ایجاد قیمت‌های کاذب در بازار هستند قرار نگرفته و دچار ضرر و زیان ناشی از معاملات در این حوزه نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا