سیاسی و اجتماعی

نجات جان کوهنورد توسط پلیس و هلال احمر شهرستان ابهر

 فرمانده انتظامي شهرستان ابهر از نجات جان کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کوه هاي شهرستان توسط ماموران انتظامی و هلال احمر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرهنگ محمد مهدیخانی گفت: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر یک مورد نیازهای پلیسی در ورودی روستای خراسانلو، ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ صائین قلعه به همراه هلال احمر شهرستان ابهر به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ابهر افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که چهار نفر جهت کوهنوردی به کوههای اطراف صائین قلعه – روستای خراسانلو و روستای مهستان (گاودره) رفته اند که به علت تاریکی و صعب العبور بودن، مسیر اصلی و برگشت را گم کرده اند.

وی افزود: تلاش ۴ ساعته ماموران کلانتری ۱۵ و هلال احمر به نتیجه نرسید از همین رو ضمن هماهنگی با سلسله مراتب فرماندهی جهت پیدایش و کمک به مفقود شدگان ناچاراً ماموران اقدام به شلیک ۹ تیر هوایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ادامه داد: در پی شلیک تیر هوایی، خوشبختانه یکی از کوهنوردان به هویت معلوم، صدای تیراندازی را شنیده به سمت ماموران آمد و در نهایت توسط ماموران رویت شد که با توجه به وضعیت مزاجی وی که نرمال نبوده جهت مداوا و انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل هلال احمر گردید. در همین اثنای تلاش برای پیدایش بقیه کوهنوردان، عوامل هلال احمر اعلام داشتند سه نفر دیگر از کوهنوردان صحیح و سالم در زرند طارم قزوین پیدا شده و به آغوش خانواده هایشان بازگشته اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا