سیاسی و اجتماعی

استفاده از ظرفیت صدا و سیما در اجرای برنامه ها و سیاستهای قوه قضاییه

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رییس کل دادگستری زنجان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، ضمن تبریک انتصاب و تقدیر از اقدامات و تلاشها ارزشمند وی گفت :همکاری و تعامل بین مجموعه دستگاه قضایی و صدا وسیما درگذشته و حال بسیار خوب است و استفاده از ظرفیت رسانه ملی در اجرای برنامه ها و سیاستهای قوه قضاییه در استان رویکرد مهم مجموعه می باشد .
حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق با بیان اینکه از برنامه های مهم ومنظم دستگاه قضایی استان که مورد تأکید رییس قوه قضاییه نیز می باشد، دیدار عمومی مسئولان قضایی با مردم در مساجد است افزود : دیدار های عمومی در مساجد محلات با احصاء مشکلات و با اولویت مناطق محرم و دارای مشکل از برنامه های خوب مجموعه دستگاه قضایی است که در این دیدارهای علاوه بر شنیدن مشکلات قضایی و حل آنها دیگر مشکلات مردم از مسئولان امر پیگیری می شود.
رییس کل دادگستری زنجان موضوع ماده ۱۶، راه اندازی کمپ برای معتادین متجاهر در استان را از برنامه های خوب دستگاه قضایی استان و سایر دستگاههای متولی برشمرد و گفت : با راه اندازی این کمپ ها و جمع آوری معتادین متجاهر ضمن انجام اقدامات لازم برای ترک آنها برای حرفه آموزی وفراهم کردن زمینه اشتغال این افراد کارهای خوبی انجام میشود .
حجت الاسلام فرجی برحق با اشاره به اینکه از اقدامات دیگر دادگستری استان با همکاری ستاد دیه استان و صدا و سیمای مرکز زنجان ، برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جراین غیر عمد مالی است، بیان کرد :نقش صدا و سیمای زنجان در اطلاع رسانی و برگزاری پویش زنجان همدل در افزایش مشارکت مردم و افراد نیکوکار و جمع آوری کمک ها بسیار ارزشمند است ، امیدواریم در ماه مبارک رمضان امسال نیز این موضوع مورد اهتمام بیشتر قرار گیرد .
در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ، ضمن تقدیر از حضور رییس کل دادگستری ،دادستان مرکز استان و رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در رسانه ملی استان گفت : بنده از زمان حضور در استان شاهد اقدامات خوبی از سوی دادگستری استان در حوزه های مختلف از جمله حضور مسئولان قضایی در مساجد و دیدار عمومی با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها بودم که ارزشمند و جای تقدیر دارد .
محمد جلیل آل امین افزود : از دیگر برنامه های خوب دادگستری استان زنجان بازدید مقامات قضایی از واحد های تولیدی و تشکیل جلسه در محل واحد های صنعتی است که کار بسیار خوب در جهت حمایت از تولید و تلاش برای رفع مشکلات کارخانه ها می باشد.
وی در ادامه از رییس کل دادگستری استان خواست برای به تصویر کشانده و مستند سازی برخی پرونده ها ی قضایی البته با رعایت مقررات و قوانین مربوطه با صدا و سیمای همکاری های لازم انجام شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا