اقتصاد

ارایه خدمات شرکت گاز استان زنجان به ۳۹۳ هزار مشترک گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: گاز زنجان تا کنون ۳۹۲ هزار و ۹۶ مشترک گاز طبیعی را در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی جذب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رحیم سلیمانی نژاد گفت: با جذب ۱۲ هزار و ۳۵۲ مشترک جدید در سال ۱۴۰۱؛ مجموع مشترکین گاز در استان زنجان به ۳۹۲ هزار و ۹۶ مشترک افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: از این تعداد؛ ۲۷۴ هزار و ۸۹۳ مشترک در شهرها و ۱۱۷ هزار و ۲۰۳ مشترک نیز در روستاهای استان به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: به لحاظ نوع مصرف؛ هم اکنون ۳۵۷ هزار و ۶۲۰ مشترک به بخش خانگی، ۳۲ هزار و ۴۳ مشترک به بخش مشترکین عمومی و ۲ هزار و ۴۳۳ مشترک نیز به بخش صنعتی اختصاص دارد.
سلیمانی نژاد ادامه داد: اقدامات انجام شده نشان‌دهنده عزم گاز زنجان در زمینه گازرسانی برای بهره‌مندی مناطق دور افتاده و محروم استان از این نعمت الهی برای ایجاد آسایش، رفاه اجتماعی، اشتغال‌زایی، ایمنی بیشتر و توسعه پایدار است.
وی همچنین با بیان اینکه اشتراک‌پذیری گاز توسط شهروندان از دغدغه‌های شرکت گاز استان بوده و هزینه فراهم‌ کردن زیرساخت‌ها و گازرسانی به این مناطق نسبت به هزینه انشعابی که شهروندان پرداخت می‌کنند، بسیار متفاوت است؛ تصریح داشت: این امر در حالی است که شرکت گاز برای نصب هر علمک برای خانه یا مجتمع، چندین برابر هزینه می‌کند و نصب آن کاملاً رایگان بوده و مشترکین عزیزهزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.
سلیمانی نژاد با قدردانی از تلاش جهاد گونه کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه گاز زنجان حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دارد، ابراز داشت: با وجود مشکلات مختلف؛ گازرسانی به روستاهای استان ادامه و طبق تعهد و برنامه های پیش بینی شده به زیر ساخت های اقتصادی و ارتقاء کیفی خدمات؛ توجّه داشته ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از بهره مندی همه ۲۱ شهر و ۶۷۵ روستای استان از گاز طبیعی خبر داد و اعلام کرد: در تامین گاز شهروندان عزیز زنجانی؛ تا کنون موفق به اجرای بیش از ۷ هزار و ۷۸۰ کیلومتر شبکه گذاری، ۳۱ کیلومتر خط انتقال و نصب بیش از ۲۰۴ هزار انشعاب؛ در استان شده ایم.
سلیمانی نژاد افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۲.۶ درصـد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا