اقتصاد

فعالیت ۲۵ مرکز تخصصی زکات در زنجان

178 مرکز نیکوکاری در سطح استان در زمینه ترویج فعالیت های خیرخواهانه فعالیت دارند که از این تعداد 25 مرکز به صورت تخصصی و ویژه در امر الهی زکات وترویج این فریضه مهم فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فعالیت ۱۷۸ مرکز نیکوکاری در استان زنجان، گفت: مراکز نیکوکاری با هدف توسعه وترویج فرهنگ انفاق، احسان ونیکوکاری درزمینه شناسایی نیازمندان وارائه خدمات موثر وهدفمند به مددجویان عزیز تحت حمایت این نهاد وسایر اقشار نیازمند جامعه فعالیت می کنند.
وی افزود: ۱۷۸ مرکز نیکوکاری در سطح استان در زمینه ترویج فعالیت های خیرخواهانه فعالیت دارند که از این تعداد ۲۵ مرکز به صورت تخصصی و ویژه در امر الهی زکات وترویج این فریضه مهم فعالیت دارند.
صالحی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تخصصی زکات به‌منظور استفاده از ظرفیت کشاورزان و دامداران در جهت آبادانی روستاها و بهره‌مندی محرومان از وجوه شرعی زکات ایجاد می‌شود، گفت: در این راستا شوراهای زکات روستاها و مساجدی که ائمه جماعات آن‌ها فعالیت خوبی در حوزه زکات دارند به مرکز نیکوکاری تخصصی زکات تبدیل می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اجرای طرح‌های عام‌المنفعه روستایی و تامین معیشت ایتام و نیازمندان را از مهم‌ترین اقدامات مراکز نیکوکاری تخصصی زکات عنوان کرد،وادامه داد: مراکز نیکوکاری نقش بسیار مهمی در کمک به محرومان و نیازمندان داشته و باعث تسریع در خدمات‌رسانی به جامعه هدف می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا