اقتصاد

آغاز عرضه انواع گوشت رمز تنظیم بازاری در استان زنجان

آغاز عرضه انواع گوشت رمز تنظیم بازاری در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه گوشت قرمز منجمد به صورت گسترده در فروشگاه‌های منتخب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود، عنوان کرد: در سامانه‌های مجازی فروش کالاهای اساسی به مردم استان عرضه می‌شود.

عبدالله جعفری افزود: با وجود دو سامانه فعال در عرضه گوشت منجمد و گرم و همچنین سایر کالاهای اساسی و به ویژه مواد پروتئینی در زنجان، مردم بزرگوار می‌توانند با اطمینان کامل در مورد قیمت مصوب این اقلام، نسبت به خرید اینترنتی اقدام و یا با مراجعه به فروشگاه‌های اعلامی خرید کنند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین گفت: در حال حاضر چهار فروشگاه  مجازی در استان در حال فعالیت بوده و دو  فروشگاه نیز در حال طی کردن مراحل نهایی برای ورود به عرصه خدمت رسانی هستند که از این فروشگاه‌ها دو سامانه فعال و بومی استان که دارای امکانات انباری و حمل ونقل مناسبی بوده‌اند، به عنوان سامانه‌های منتخب، در حال عرضه اقلام اساسی تنظیم بازاری با حمل و تحویل رایگان درب منازل هم‌استانی‌ها هستند.

وی افزود: استان زنجان به عنوان استان پیشرو در ایجاد و بکارگیری سامانه‌های مجازی برای توزیع اقلام اساسی بوده و با هدف حفظ کرامت انسانی مردم استان و جلوگیری از ایجاد صف، حسب دستور استاندار ایجاد و توسعه این سامانه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

جعفری تاکید کرد: سازمان جهاد کشاورزی از سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی و فعالیت سایر سامانه‌های فروشگاهی در تمام شهرستان‌ها حمایت می‌کند و توزیع اقلام اساسی و تنظیم بازاری را با اولویت از طریق این سامانه انجام خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا