پزشکی و سلامت

پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر خدابنده توسعه می یابد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به وقوع حوادث غیرطبیعی در جاده های خدابنده، پایگاه های امداد و نجات در این شهرستان توسعه خواهد یافت.
مهندس حکمت اله هاشمی در جریان دیدار با فرماندار خدابنده افزود: در تلاش هستیم تعداد پایگاه های امداد و نجات جاده ای این شهرستان را با توجه آمایش سرزمینی و از طرفی نیز حوادث جاده ای زیادی در محورهای مواصلاتی آن رخ می دهد، افزایش دهیم.
وی اظهارداشت: با بررسی همه جانبه در خصوص ایجاد پایگاه ها با کمک مسئولان و فرماندار این مهم محقق خواهد شد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه هایی که در دوتپه و زرین رود ایجاد شده جانمایی آن با توجه به حادثه خیز بودن مسیرهای مواصلاتی فوق العاده است.
هاشمی به مولد سازی هلال احمر در خدابنده اشاره کرد و گفت: مولد سازی و درآمد پایدار در این شهرستان باید محقق شود چرا که هموطنان لایق بهترین خدمات هستند.
وی یادآوری کرد: ساختمان اداری هلال احمر شهرستان در بهترین منطقه شهر قیدار قرار دارد ولی این مکان مناسب فعالیت های هلال احمر نیست.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در خصوص مولد سازی و تبدیل این ساختمان به درآمد پایدار برنامه ریزی داریم.
هاشمی خاطرنشان کرد: با ایجاد درآمد پایدار می توانیم تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز را برای پایگاه های امداد و نجات جاده ای خریداری کنیم.
وی افزود: با توجه به اینکه هلال احمر در منطقه دیگری مکانی برای فعالیت های امداد و نجات جاده ای و فعالیت های اداری دارد، می توانیم فعالیت ها را به این مکان منتقل کنیم.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مولد سازی و درآمد پایدار مورد تاکید رئیس جمعیت هلال احمر کشور و استاندار زنجان است،روش ها و برنامه هایی در این خصوص داریم.
در مولد سازی به هلال احمر کمک می کنیم
فرماندار شهرستان خدابنده نیز در ادامه این دیدار ضمن تبریک انتصاب مهندس هاشمی به سرپرستی جمعیت هلال احمر و تبریم هفته هلال احمر افزود: در مولد سازی و ایجاد درآمد پایدار با همکاری همه دستگاه های دخیل و شورای شهر قیدار در کنار هلال احمر هستیم.
جواد تاراسی اظهارداشت: در شهر کرسف نیازمند احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث هستیم.
گفتنی است، در سفر بیش از سه ساعته سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان به شهرستان خدابنده، دیدار با فرماندار این شهرستان، نشست با پرسنل هلال احمر خدابنده و بازدید از مرکز فیزیوتراپی از برنامه های این سفر بود.
ایجاد درآمد با همکاری های فرماندار و مسئولان شهرستان در خدابنده برای هلال احمر محقق خواهد شد.
از دستاورد مهم این سفر در نشست با کارکنان هلال احمر شهرستان خدابنده رفع مشکلات چندین ساله نیروهای این مجموعه بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا