اقتصاد

همکاری ۳۰ هزار حامی با کمیته امداد استان زنجان

بر اساس آمارهای موجود، 30 هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، روح‌اله صالحی در مراسم تجلیل از معلمان حامی همکار با کمیته امداد گفت: معلمان همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان پیشرو بودند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر ۲۰۰ هزار خیر با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، اضافه کرد: از این تعداد ۳۰ هزار نفر حامی هستند که ۳۲۰۰ نفر آنها فرهنگی است.
وی از اجرای طرح « هر فرهنگی، یک حامی» در استان خبر داد و افزود: هدف از این طرح، رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان محروم از نعمت پدر و فرزندان دیگری که پدران آنها از کار افتاده یا بیمار است؛ می‌‎باشد.
صالحی با اشاره به نقش تاثیرگذار حامیان در موفقیت فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد گفت: خوشبختانه با نگاه هدایت‌گری که جامعه فرهنگی دارند، امروز شاهد درخشش دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت کمیته امداد در عرصه‌های مختلف هستیم.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به قبولی ۷۹ نفر از دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت در کنکور سراسری افزود: امسال نیز ۴۹۰ دانش‌آموز پشت کنکوری داریم که امیدواریم با حمایت‌های فرهنگیان عزیز و حامیان شاهد درخشش آنها در کنکور باشیم.
وی با دعوت از فرهنگیان برای ارائه پیشنهادات سازنده به کمیته امداد در راستای ارائه خدمات مفید و کاربردی‌تر به جامعه هدف بیان کرد: در حال حاضر ۸ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان است که همفکری سازنده حامیان و فرهنگیان قطعا موجب ارائه خدمات بهتر آنها خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا