اقتصاداخبار ویژه

ایجاد بهره وری از طریق تکمیل حلقه ی زنجیره های ارزش ، تولید و تامین

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت : بخش عمده نگاه مان در حوزه تولید و تجارت ، ایجاد بهره وری از طریق تکمیل حلقه ی زنجیره های ارزش ، تولید و تامین در استان است.
مهندس مجید گلشنی منفرد در حاشیه نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق سند رشد و تحول صنعت و معدن استان که در آن میزان رشد بخش های صنعت و معدن و ۱۰.۹درصد در نظر گرفته شده است ، یکی از محورهای اصلی تکمیل زنجیره ها در استان است.
وی تصریح کرد : بر این اساس برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا با تکمیل زنجیره های ارزش ، تولید و تامین با سرعت بیشتری به هدف مورد نظر دست یابیم.
این مقام مسئول یادآور شد : از مهمترین زنجیره های ایجاد شده در استان زنجیره پوشاک و نساجی ، زنجیره سیم و کابل ، کاغذ و شوینده می باشد که استان زنجان از لحاظ ارزش افزوده ایجاد شده در این زنجیره ها در سطح کشور جزء سومین استان کشور می باشد.
مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به زنجیره های فولاد و روی در استان افزود : امیدواریم با تحقق این زنجیره ها علی الخصوص در حوزه صنایع معدنی بتوانیم به رشد مورد نظر دست یابیم.
وی عنوان کرد : یکی از ویژگی های مهم این زنجیره ها ایجاد بهره وری است، که امیدواریم با تکمیل حلقه ی زنجیره ها شاهد ایجاد و رشد بهره وری در استان باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا