علم و فناوری

پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر این استان بدون آزمون در سه رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد.
حکمت اله هاشمی افزود: مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان پس از چهار سال مجدد فعالیت های علمی خود را از آغاز کرده است.
وی تاکید کرد: در زمان حاضر این مرکز با سه رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت خود را آغاز کرده که در ادامه با برگزاری آموزش دوره های کوتاه مدت فعالیت های خود را ادامه خواهد داد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حال حاضر تحصیل در رشته های کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح طبیعی، کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات و در مقطع کاردانی در رشته حرفه ای امدادسوانح در مرکز علمی کاربردی هلال احمر این استان فراهم شده است.
هاشمی خاطرنشان کرد: مرکز علمی کاربردی هلال احمر با توجه به رسالت خاص خود دوره های تحصیلی کوتاه مدت را برگزار خواهد کرد که متولی این دوره ها در سطح استان فقط هلال احمر است.
وی یادآوری کرد: دانشجویانی که در مرکز علمی کاربردی هلال احمر تحصیل خواهند کرد هلال احمر از ظرفیت آنها به عنوان امدادگر و نجاتگر در پایگاه های امداد ونجات جاده ای استفاده خواهد کرد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر شماره تلفن بیان شده علاقمندان می توانند به صورت حضوری به جمعیت هلال احمر مرکز استان واقع در میدان آزادی – خیابان کشاورز اطلاعات بیشتری کسب کنند.
هاشمی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای تحصیل در این رشته های بیان شده و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۹۱۰۱۴۱۷۹۵ تماس برقرار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا