اخبار ویژهاقتصاد

اختصاص تعدادی واحد از مسکن ملی زنجان برای انتقال ساکنان کوی فلسطین

تعدادی از واحدهای مسکونی در پروژه های مسکن ملی شهر زنجان برای انتقال ساکنان منطقه کوی فلسطین اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: ساکنان تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین که در محدوده راه آهن، قرار دارند همزمان با سفر استانی دور دوم رئیس جمهور به استان در پروژه های مسکن ملی شهر زنجان صاحب خانه خواهند شد.
اصغر اسماعیلی در جلسه پیگیری جابجایی ساکنین کوی فلسطین زنجان در محل استانداری زنجان،گفت: در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رئیسی صادر شد که در این راستا با پیگیری استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه جایی هستند.
وی با بیان اینکه عملیاتی شدن طرح جا به جایی کوی فلسطین از اولویت های مسئولین استان است،ابراز کرد: همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله جابه جایی انجام می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در زون سوم ۶۴ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شوند.
اسماعیلی، تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه آهن هستند در اولویت بوده و در سفر رئیس جمهور به استان به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا