اقتصاد

کشف ۲۵ فقره سرقت

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح زاجرات و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۲۵ فقره انواع سرقت طی ۴۸ ساعته گذشته در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ محمد مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی طرح زاجرات طی دو روز گذشته در سطح شهرستان ابهر به اجرا درآمد. 
وی افزود: در این طرح با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ، ماموران انتظامی موفق به دستگیری ۹ نفر سارق سابقه دار و کشف۲۵ فقره انواع سرقت شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: کشف یک دستگاه خودرو سواری پراید،یک دستگاه خودرو وانت نیسان، ۴ دستگاه موتور سیکلت،۷ فقره سرقت داخل خودرو، ۵ فقره سرقت قطعات خودرو، ۳ فقره سرقت منزل ،یک فقره سرقت مغازه ، یک فقره سرقت احشام(۷۰ راس گوسفند) و ۲ فقره سرقت سیم وکابل مخابراتی و کنترل ۱۴ نفر از مجرمین و سارقین سابقه دار و سرکشی از ۷ باب واحد صنفی را میتوان از دستاوردهای این طرح است برشمرد.
سرهنگ مهدیخانی در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا