اقتصاد

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن استان زنجان در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که از سوی بنیاد مسکن اجرا می شود، متفاوت است، اظهار کرد: بخش اعظمی از پروژه های نهضت ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری ، بطور میانگین حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
رضا خواجه ای ادامه داد: در حال حاظر بنیاد مسکن استان ۱۴ پروژه با دارا بودن ۱۶۹۷ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین قلعه،خرمدره، قیدار و آببر) در دست ساخت دارد که علاوه بر این تعداد، ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان از سوی بنیاد مسکن در حال اجرا است.
وی به پروژه مسکونی ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآور شد: این پروژه در ۶ بلوک و ۳ طبقه و در مساحتی بالغ بر ۶۱۹۲ متر مربع در حال تکمیل و واگذاری است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان هدف از طرح نهضت ملی مسکن را ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه دانست و تأکید کرد: برای تحقق این هدف مهم ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار گرفته است.
وی بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و و اظهار داشت: باید همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت ها در اجرای پروژه های مسکن پای کار باشند تا پروژه ها به موقع به مردم واگذار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا