اقتصاد

برگزاری رویداد نوآورانه برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، عبدالله اسماعیلیان، مدیرعامل پایه صادراتی زنجان در جلسه هماهنگی سه رویداد نوآورانه برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در زنجان گفت: علاقه مندان برای حضور در این رویداد می توانند از طریق جهاد کشاورزی استان اقدام کنند و با معرفی از طریق این سازمان جواز حضور در رویدادها را به دست آورند.
اسماعیلیان افزود:استقرار غرفه های عرضه محصولات در این رویدادها از تولیدکنندگان و کشاورزان هزینه ای دریافت نخواهد شد.
وی اظهار داشت: سه رویداد عرضه محصولات گیلاس، زردآلو و زیتون با رویکرد نوآورانه و فناورانه امسال همزمان با موعد برداشت این محصولات در زنجان برگزار می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان نیز در جلسه هماهنگی برگزاری این رویدادها، برگزاری رویدادهای فناورانه را زمینه ساز تقویت ارتباطات و شبکه سازی بین بخش تولید و عرضه عنوان کرد و گفت: مرکز نوآوری های صادراتی محصولات کشاورزی در زنجان حرکت خوبی است و باید مراکز مشابه آن در استان ایجاد و تقویت شود.
مرتضی شهامی افزود: رویدادهای نوآورانه و فناورانه منجر به تولید دانش و ثروت می شود و هدف اصلی از برگزاری آنها، فراهم کردن بستر برای ارتباط فعالان این عرصه است.
وی خاطرنشان کرد: امکان عرضه محصول در کنار اتفاق های علمی، رویدادهای نوآورانه را به بستری برای تقویت تولید مبتنی بر دانش تبدیل می کند.
رییس مرکز نوآوری های صادراتی محصولات کشاورزی شمال‌غرب کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه برگزاری رویدادهای فناورانه یک کار جمعی است، گفت: سه رویداد عرضه مستقیم محصولات گیلاس، زردآلو و زیتون با رویکرد نوآورانه، در موعد برداشت این محصولات در استان و در محل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی زنجان برگزار می شود.
مهدی شجاعی افزود: مدت برگزاری هر رویداد حدود ۱۰روز خواهد بود که یکی از این روزها مربوط به سینماهای علمی و بقیه روزها مختص به عرضه مستقیم محصولات توسط تولید کنندگان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا