اخبار ویژهاقتصاد

درهای اتاق بازرگانی زنجان به روی دانش آموزان باز است

درهای اتاق بازرگانی زنجان به روی دانش آموزان علاقه مند به مباحق اقتصادی باز است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس و اعضای هیأت رئیسه به همراه دبیر کل اتاق با حضور در مدرسه سپیده کاشانی ضمن تجلیل از مقام شامخ معلم به مناسبت روز و هفته گرامیداشت معلم، دیداری را با مدیران و معاونین این مدرسه برگزار کردند.
صمد یوسفی در این جلسه با اشاره به مقام شامخ و والای معلمان در جامعه و تبریک این روز افزود: کشورهای توسعه یافته به موضوع آموزش مباحث مهمی چون اقتصاد و تجارت به رده های سنی پایین جامعه اعهیمت خاصی می دهند.
وی اظهار کرد: یکی از اصلی ترین فلسفه های حضور ما در مدرسه نیز اعلام آمادگی اتاق در دوره جدید بر موضوع آموزش و آشنایی دانش آموزان با مباحث اقتصادی تجاری و محیط های کسب و کار است.
وی با تاکید بر اینکه آشنایی دانش آموزان از سنین پایین با موضوعات اقتصادی و تجاری تاثیرات بسیار زیادی در توسعه کسب و کار و توسعه اقتصادی کشور در آینده خواهد داشت، خاطرنشان کرد: درب های اتاق بازرگانی زنجان در دوره جدید به روی دانش آموزان و اهالی علم و ادب باز است تا مباحث اقتصادی تجاری و کسب و کار به علاقمندان این حوزه آموزش داده شود.
یوسفی با بیان اینکه بازدید و حضور در محیط های صنعتی و آشنایی با کار و فعالان اقتصادی از نزدیک بسیار مهم بوده و هیچ چیز به اندازه دیدن و حضور در این محیط ها نمی تواند تاثیر گذار باشد، ابراز کرد: اکثریت فعالان اقتصادی به صورت تجربی و آموزشی وارد حوزه کسب و کار خود شده و در کنار مباحث تئوریک کار اقتصادی انجام می دهند.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه ایجاد ارتباط دو سویه در رابطه با آموزش مباحث اقتصادی می تواند آینده کشور را هرچه بیشتر روشن نماید، گفت: این آمادگی وجود دارد تا با همکاری اتاق بازرگانی زنجان و آموزش و پرورش، فعالان اقتصادی نیز در مدارس حضور پیدا کرده و دانش آموزان را با کار در این حوزه آشنا نمایند.
وی با بیان اینکه لازمه توسعه هر کشوری آموزش به ویژه از سنین پایین تر است، گفت: اتاق این آمادگی را دارد تا در راستای عمل به رسالت های اجتماعی خود حمایت های لازم را از مدارس و مباحث آموزشی داشته و دانش آموزان مستعد را به صورت ویژه تحت حمایت خود قرار دهد.
در ادامه این جلسه اعضای دیگر هیأت رئیسه نیز ضمن تبریک روز معلم از فعالیت معلمان در عرصه آموزش و پرورش دانش آموزان تقدیر و تشکر کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا