اقتصادعلم و فناوری

لندوکس، میتواند یکی از پیشران های اقتصاد دیجیتال زنجان باشد

بهروز حسینی مدیر گروه تجارت الکترونیک لندوکس در دیدار فعالان اقتصاد دیجیتال استان زنجان با دکتر افشارچی استاندار زنجان که صبح امروز در استانداری زنجان برگزار شد، اظهار داشت: برای اجرایی شدن اقتصاد دیجیتال، در ابتدا مسئولان استان باید دانش کافی در این زمینه داشته باشند و سپس حمایت های کامل را از استارت آپ ها ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ وی ضمن ابراز خرسندی از حضور شخص دکتر افشارچی با تحصیلات دکترای هوش مصنوعی به عنوان نماینده ارشد دولت در زنجان افزود: برای پیشبرد اهداف اقتصاد دیجیتال در استان، باید ضمن فرهنگ سازی این موضوع جدید و جذاب در استان، مسیرهای رسیدن به مجوزهای لازم، کوتاه شود.

مدیر فروشگاه اینترنتی لندوکس اضافه کرد: اینماد و پروانه کسب و کارهای مجازی دو عامل فرسایشی و آزار دهنده با رفتارهای چندگانه برای کسب و کارهای اینترنتی در کشور هستند که باید از مسیر درگاههای اینترنتی (شاپرک) حذف شوند.

حسینی گفت: در عصری که گوگل برای بررسی میلیاردها سایت در سراسر دنیا از الگوریتم های مختلف بر مبنای هوش مصنوعی استفاده می کند، اینماد همچنان از چند نفر کارشناس انسانی برای بررسی میلیون ها سایت ایرانی استفاده می کند که خیلی از سایتها دور از چشم آنها با مجوز اینماد محصولات نامتعارف نیز عرضه می کنند.

مدیر فروشگاه اینترنتی لندوکس در ادامه با بیان اینکه پلتفرم بومی و جامع لندوکس، اولین پلتفرم کسب و کار مجازی استان زنجان است، افزود: با حمایتهایی که امیدواریم مسئولان استان از لندوکس انجام دهند، اشتغال مستقیم و غیر مستقیم قابل توجهی در استان ایجاد خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: کلیه کسب و کارهای زنجانی می توانند محصولات خودشان را در بستر لندوکس به مشتریان سراسر کشور عرضه کنند؛ و این موجب افزایش درآمد کسب و کارهای استان زنجان خواهد شد.

بهروز حسینی در پایان افزود: کارخانه اقتصاد دیجیتال، میزان کارآفرینی اش، به مراتب بیشتر و میزان آلایندگی اش به مراتب کمتر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا